Prowadzący
Serdecznie Państwa witam na stronie Specjalistycznego Gabinetu Terapeutycznego. Gabinet powstał w wyniku połączenia wykształcenia, doświadczenia zawodowego oraz pasji jaką kieruję się w codziennej pracy. Wszystkie te doświadczenia sprawiły, że chcę pomagać wszystkim osobom z problemami komunikacyjnymi w lepszym funkcjonowaniu na codzień.
Proponuję indywidualne podejście do każdej osoby oraz dobór metod terapii mowy. Oferuję profesjonalną diagnozę zaburzeń mowy oraz ciekawą i skuteczną terapię.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące rozwoju mowy Waszego dziecka serdecznie m na konsultacje.
Jeśli Państwo obserwują niewyraźną lub niepłynną mowę Waszego nastolatka to także zapraszam na konsultacje.
Jeśli w Państwa Rodzinie osoba dorosła miała problemy neurologiczne, które objawiają się zaburzeniami lub brakiem mowy to serdecznie zapraszam na konsultacje.
Serdecznie zapraszam
neurologopeda/surdopedagog
mgr Beata Wiczyńska
Wykształcenie:
- lata 1998-2001
- Akademia Pedagogiczna w Krakowie
Studia licencjackie (kwalifikacyjne) na kierunku Filologia Polska
- lata 2004-2006
- Akademia Pedagogiczna w Krakowie
Studia magisterskie (uzupełniające) na kierunku Filologia Polska
- lata 2011-2013
- Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Studia podyplomowe na kierunku Logopedia
Kursy:
- rok 2007
- Oligofrenopedagogika - kurs kwalifikacyjny
Szkolenia, warsztaty:
- rok 2005
- Dyslektyk czy leń? Diagnoza i pomoc
- rok 2007
-
- Aktywizowanie uczniów na lekcjach języka polskiego. Prezentacja metod na wybranych treściach podstawy programowej i narzędzi "Strategii aktywnego nauczania - uczenia się"
- Oswajamy ortografię
- rok 2008
- Od diagnozy do sukcesu edukacyjnego. Jak pracować z uczniem o obniżonych wymaganiach edukacyjnych?
- rok 2009
- Komunikacja to podstawa! Doskonalenie sprawności komunikacji uczniów
- rok 2011
- Praca z uczniem ze specyficznym trudnościami w nauce czytania i pisania w klasach I-III; IV-VI
- rok 2012
-
Modelowa organizacja pomocy uczniom ze SPE
Profesjonalny warsztat specjalisty terapii pedagogicznej
- rok 2013
-
- Diagnoza dysleksji rozwojowej w ujęciu klinicznym i psychometrycznym
- Indywidualizacja w praktyce uczniowie ze SPE
- Jak pomóc dziecku w nauce czytania i pisania?
- Przedmioty uzupełniające ciekawe dla uczniów i satysfakcjonujące dla nauczycieli, czyli praca metodą projektu
- Praca z dzieckiem z afazją dziecięcą
- rok 2015
-
- Terapia dzieci jakajacych się wg dr n. hum. K. Szamburskiego
- rok 2016
-
- Kinesiotaping w logopedii
- Terapia NeuroTaktylna wg S. Masgutowej
- Uczyć czytania przez zabawę. Słucham, rozmawiam, motywuję
- rok 2017
-
- Neuroedukacja I stopień
- rok 2020
-
- Neurologopedia
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii - podejście praktyczne
- rok 2021
-
- Minikurs pt. "Ogarnij połykanie w 30 dni"
- Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa
- rok 2022
-
- Elementy metody werbo-tonalnej
- Terapia logopedyczna małego dziecka w przypadku ORM, afazji dziecięcej, ASD - praktyczne rozwiązania
- Terapia metodą Warnkego: trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny
- rok 2023
-
- tDCS innowacyjna metoda neuromodulacji
- Kurs stawy skroniowo-żuchwowe - diagnostyka i leczenie
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego APD